Wednesday

Y is for Ye Flowery Banks


Scottish Romantic poet Robert Burns (1759–1796) penned lyrical lines that live on in literature. Popular poems by Burns include “A Man’s a Man for a’ That,” “The Battle of Sherramuir,” “A Red, Red Rose,” and “Tam o’ Shanter.”

Ye Flowery Banks
By Robert Burns

Ye flowery banks o' bonie Doon,
         How can ye blume sae fair?
How can ye chant, ye little birds,
         And I sae fu' o' care?

Thou'll break my heart, thou bonie bird,
         That sings upon the bough;
Thou minds me o' the happy days,
         When my fause love was true.

Thou'll break my heart, thou bonie bird,
         That sings beside thy mate;
For sae I sat, and sae I sang,
         And wist na o' my fate.

Aft hae I rov'd by bonie Doon
         To see the wood-bine twine,
And ilka bird sang o' its luve,
         And sae did I o' mine.

Wi' lightsome heart I pu'd a rose
         Frae aff its thorny tree;
And my fause luver staw my rose
         But left the thorn wi' me.

Last year’s A to Z post: Yea or Nay
 .
 .


Feel free to follow on GooglePlus and Twitter. You are also invited to join this writer's fan page, as well as the Chicago Etiquette Examiner, Madison Holidays Examiner, Equestrian Examiner and Madison Equestrian Examiner on Facebook.

Image/s:
Songbird by Tony Morris
Creative Commons Licensing
Favorite Classic Poems
Adapted from ClipArt ETC
A to Z Blogging Challenge logo
Fair Use
Add to Technorati Favorites

1 comment: